Polonez – dane techniczne

Dane techniczne

Silnik

Oznaczenie silnika: AB
Rodzaj silnika: czterosuwowy OHV
Układ cylindrów: rzędowy Liczba cylindrów: 4 Średnica cylindrów: 77 mm
Skok tłoka: 79,5 mm Pojemność skokowa: 1481 ccm Stopień sprężania: 9,4:1
Moc maksymalna: 56 kW (76 KM) przy 5200 obr./min
Maksymalny moment obrotowy: 114,7 Nm przy 3200 obr./min
Zasilanie paliwem: gaźnik 34 DCMP lub 34 S2C
Paliwo: dopuszczalna etylina 87 oktan
Smarowanie: pod ciśnieniem, z mokrą miską olejową
Nadwozie
Typu pikap, dwudrzwiowe, konstrukcja samonośna w części kabinowej, rama w części ładunkowej
Wymiary
Rozstaw osi: 2816 mm Rozstaw kół przednich: 1329 mm Rozstaw kół tylnych: 1372 mm
Długość: 4616 mm Szerokość: 1650 mm
Wysokość (bez obciążenia): 1468 mm Zwis przedni: 847 mm Zwis tylny: 1112 mm
Promień zawracania: 5,4 m
Filtr powietrza: papierowy Masy
Chłodzenie: cieczą, wymuszone Samochodu suchego: 1195 kg
Podwozie
Napęd: na tylne koła wałem napędowym
Sprzęgło: jednotarczowe suche, sterowane mechanicznie
Skrzynia biegów: o pięciu przełożeniach do przodu, jednym do tyłu, manualna
Dopuszczalne obciążenie osi przedniej: 720 kg
Dopuszczalne obciążenie osi tylnej: 1550 kg Masa całkowita z dopuszczalnym obciążeniem: 2270 kg Masa użytkowa: 1000 kg
Mechanizm różnicowy: z kołami stożkowymi Pojemność
Zawieszenie przednie: wahacze poprzeczne, sprężyny śrubowe, amortyzatory hydrauliczne, drążek stabilizujący
Zawieszenie tylne: oś sztywna, resory piórowe, amortyzatory hydrauliczne, drążki reakcyjne
Mechanizm kierowniczy: ze ślimakiem globoidalnym i rolką
Pojemność zbiornika paliwa: 571
Pojemność układu chłodzenia: 7,21
Osiągi
Hamulce zasadnicze: tarczowe przód, bębnowe tył ze wspomaganiem, system Prędkość maksymalna: 130 km/h dwuobwodowy Przyśpieszenie 0-100 km/h: b.d. Hamulec pomocniczy: na tylne koła sterowany dźwignią ręczną Prędkość ekonomiczna: 90 km/h Koła: obręcze stalowe, 14″ Zużycie paliwa w cyklu mieszanym: 10 P100 kin Ogumienie: 175 R14

Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Dodaj komentarz